Wednesday, November 18, 2009

Амжилт

Танин мэдэхүй алмайрч гайхахаас эхэлдэг
-- Аристотель
Хүн юу тарина, түүнийгээ л хураан авдаг
-- Есүс Христ
Хэрэв би ямар нэгэн зүйл хийхгүй бол би хэзээ ч юу ч сурахгүй, хэрэв би хэзээ ч эрсдэлтэй алхам хийхгүй бол би анх хаана байсан тэр газраа л үлдэнэ
-- Зохиогч тодорхойгүй
Бяр чадалтай байх сайхан
Ухаантай байх бүүр ч сайхан
-- M.Горький
Эр зориг хувь заяаны цохилтыг юу ч биш болгодог
-- Эдисон
Аливаа үндэс муутай ажил дампуурлаар дуусдаг
-- Ф.Достоевский
Дэмий хоосон залуу нас гай зовлон
-- Гетё
Түүхээ мэдэхгүй хүн сохор хүнтэй адил
-- Сокарт
Улиг домог болсон хэв шинжит зүйлсийг үгээрээ ч,үйл ажлаараа ч тойрч бай
-- Пифагор
Тэнгэрийн дор юм бүхэн ердөө л цаг зуурын төдий билээ
-- Лаоз

Урьд байсан юмс л бий болно. Бүтэж бүрэлдсэн бүхэн л ахиж бүрэлдэнэ. Нарны доор цоо шинэ юм гэж огтноос үгүй
-- Соломон хаан
Тэнгэрийн доор бүх юм өөрийн гэсэн цагтай. Төрөх хийгээд үхэх цаг гэж байна.Эвдэн сүйтгэх ба бүтээн босгох цаг ч гэж байдаг.Чулууг тарааж хаях цаг,цуглуулах овоолох цаг ч бий.Дуугүй байх цаг,бодсоноо хэлэх цаг ч бий -- Соломон хаан
Маргаашаараа бүү гайхуул.Болоогүй байгаа тэр өдөр юу г ч төрүүлж мэднэ
-- Соломон хаан
Би юу хийхийг завдана, түүнийгээ амжуулдаг. Яагаад гэвэл би чухам үүнийг хүсдэг. Би хэзээ ч эргэлздэггүй. Энэ миний бусдаас ялгaрах давуу тал
-- Напелeон

Өөрийнхөө хийж чадах зүйлийг бусдад бүү даатга. Хүн бүхэн үүднийхээ өмнөх талбайг шүүрдчихэж байг. Тэгвэл бүх гудамж цэвэрхэн болно
-- Лев Толстой
Залуу хүнд мөнгөгүй байх нь гутамшиг биш
Харин мэдэхгүй чадахгүй байх нь жинхэнэ гутамшиг

Амьдралын сайхныг таашаан амтлах хамгийн сайхан арга бол Ажил билээ
-- Кант
Хvмvvс маш их хvсэж байгаа юмандаа амархан итгэдэг
-- Вольтер
Зорилгоос буцах зам мянга, харин тvvнрvv хөтлөх зам ганцхан байдаг
-- Монтень
Баяжих хамгийн дөт зам бол баялагийг vл ойшоох явдал
-- Сенека
Цорын ганц тэнэг алдаа бол урьдын алдаагаа засч залруулахгvй байх явдал
-- Кvнз
Нэн тvрvvнд ухаантай байхыг чармай. Харин завтай цагтаа эрдэмтэн болно биз
-- Пифагор
Өөрийнхөө бодол санааг хянаж бай, тэр чинь ирээдvйд хийх vйлдлийн эхлэл
-- Лаоз

No comments:

Post a Comment